فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) کوهدشت
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


اردیبهشت 1396
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          








جستجو






Random photo

سوگواری وفات حضرت معصومه درمدرسه



  کجای عدالت است در اوج تحریم با رفیقت صرافی تاسیس کنی   ...

مهندس علی نیکزاد در گردهمایی فعالان ستاد انتخاباتی رئیسی در مشهد:

رئیسی مسلط به دستگاهها و گلوگاههای فساد است

این چه دولت داری هست که خبرنگار سوال می کند توی دهانش می زنید؟

به کارگران می گویید دندانهایتان را خرد می کنیم

کجای عدالت است در اوج تحریم با رفیقت صرافی تاسیس کنی پول به جیب بزنی؟

اقتصاد قبرستانی که تورم ندارد

مگر قباله بهشت را بنام شما زده اند که منتقدان را به جهنم حواله میدهید؟

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در گردهمایی فعالان ستاد انتخاباتی این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع حامیان رئیسی در مشهد حضور پیدا کرد و طی سخنانی پرشور به تشریح وضع موجود اداره کشور و برنامه های رئیسی در این باره پرداخت.

 

به گزارش رجانیوز گزیده سخنان نیکزاد را در ادامه و به شرح ذیل  از نظر می گذرانید:

 مدعی هستیم که انقلاب اسلامی از ریل خارج شده است، اگر انقلاب در ریل قرار دارد آمدن و حضور شما برای تغییر وضع فعلی موضوعیت ندارد.
 
مگر انقلاب نکردیم که در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی داشته باشیم؟ قرار بود از کدخدا بترسیم و با کدخدا آشتی کنیم؟ پس چرا این همه خون دادیم؟ فقط 17 هزار شهید بابت جریان نفاق دادیم.
 
کسانی که می گویند سایه جنگ را از سر ایران دور کردیم به خدا دروغ می گویند.
 
سال 84 را یادتان بیاید. پس از تمام همکاری های دولت خاتمی با آمریکا در افغانستان محور شرارت خوانده شدیم. سال 88 اوباما رسما برای مذاکره و همکاری به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت. اگر شما استقلال دفاعی نداشته باشید کسی شما را به حساب می آورد؟
 
این چه تشکیلاتی است که خبرنگار سوال می کند توی دهانش می زنید؟ به کارگرانی که هزاران مشکل در زندگی و معیشت خود دارند می گویید دندانهایتان را خرد می کنیم؟ این است دولت داری؟

ادامه »

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



[سه شنبه 1396-02-12] [ 10:53:00 ب.ظ ]





  تعصبات نابه‌جا امکان گفتگوی منطقی را کاهش می‌دهد   ...

دو قطبی شدن نوعی هیجان سیاسی کاذب ایجاد می‌کند،

و تعصبات نابه‌جا امکان گفتگوی منطقی را کاهش می‌دهد.

دوقطبی شدن اگرچه ممکن است در یک انتخابات، موقتاً آراء را افزایش دهد و شور انتخاباتی را بالا ببرد، ولی شعور انتخاباتی را قطعاً کاهش می‌دهد!

موضوعات: در محضر علما  لینک ثابت



 [ 10:47:00 ب.ظ ]





  هنر کلام ، هنر سکوت   ...

تصویر حدیثی : هنر کلام ، هنر سکوت

موضوعات: روایت  لینک ثابت



 [ 10:45:00 ب.ظ ]





  خانواده؛ هدف حملات شیطان   ...

حجت الاسلام عالی؛

در زمان ما نوک تیز پیکان حمله شیطان به سمت خانواده هاست، چون اگر خانواده از هم فروپاشیده شود سرباز برای ولیّ و دین خدا تربیت نخواهد شد،

محل تربیت خانواده هست، اگر بچه به جای اینکه اهلِ بیت و خانه باشد اهل قهوه خانه و دیگر چیزها باشد سرباز برای ولیّ خدا نمی تواند شود.

در پروتکلهای صهیونیست ها آمده: بچه ها را از خانه ها به خیابان ها بکشید ما خودمان آنها را تربیت خواهیم کرد.

خیلی حرف در این هست چون به جای اینکه بچه، انس با والدین داشته باشد و اهل خانه باشد اهل قهوه خانه و دیگر چیزها باشد نمی تواند به درد یاری دین خدا و ولیّ خدا بخورد. از این جهت حمله به سمت خانواده هاست.

 

موضوعات: آسیب های اجتماعی, در محضر علما  لینک ثابت



 [ 10:43:00 ب.ظ ]





  تداوم جهاد اسلامی حتی با وجود دشواری حرکت در این مسیر   ...

 

شما و امثال شما به آن‌جا [میدان جنگ] رفتید و همین خدمات را انجام دادید و در دورانی که از جهاد و از اسلام هیچ خبری نبود، به این بنای عظیمی که نامش حماسه‌ی جهاد اسلامی است، کمک کردید؛ کاخی به عظمت تاریخ ساختید و سرچشمه‌یی جاری کردید که ان‌شاءاللَّه برکات آن تا ابدالدهر باقی خواهد ماند؛ یعنی شما هم در اجرای این سرچشمه سهیم بودید و چه‌قدر نیروهای مقدس و مؤمن و این جوانان بسیجی و بقیه‌ی نیروهای رزمنده و مسلح در این جهت کار کردند.

البته این حرفها معنایش این نیست که ما و هرکسی در جمهوری اسلامی، درصدد نباشد که برای کار تبلیغات، امکانات بیشتری را فراهم بکند - این وظیفه‌ی ماست؛ وظیفه‌مان را هم باید انجام بدهیم - اما شما هم منتظر انجام این وظیفه از سوی مسؤولان نمانید؛ شما حرکت را علی باب‌اللَّه و متوکلاً علی‌اللَّه و قاصداً لوجهه الکریم ادامه دهید، تا ان‌شاءاللَّه خدای متعال از شما قبول کند؛ که اگر قبول کرد، از همه‌ی اینها عظمتش بیشتر است. غصه و درد آن‌جاست که تلاشی بکنیم، اما خدا آن را قبول نکند؛ به خاطر این‌که اخلاص ما در آن کم است. مخلصاً، موقناً و متوکلاً علی‌اللَّه راه بیفتید، خدای متعال ان‌شاءاللَّه کمک خواهد کرد؛ هم کمک مادّی، و هم کمک غیرمادّی.
البته گاهی هم خدا کمک مادّی نمی‌کند. این‌طور هم نیست که ما فرض کنیم در همه‌ی حالات خدای متعال موظف است کمک مادّی کند؛ نه، طبیعت عالم هرچه هست، نقشه‌ی الهی کار خودش را می‌کند. زکریای نبی را با اره به دو نیم کردند. من ذیل این آیه‌ی شریفه‌ی «الّذین قال لهم النّاس انّ النّاس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبنا اللَّه و نعم الوکیل. فانقلبوا بنعمة من اللَّه و فضل لم یمسسهم سوء»(۱) سابقاً روایتی دیدم که این «فانقلبوا بنعمة من اللَّه و فضل لم یمسسهم سوء» مربوط به همانهایی است که در راه خدا کشته شدند. کشته شدن در راه خدا، «سوء» نیست. معنای «لم یمسسهم سوء» این نیست که یک سیلی هم به ما نخواهد خورد؛ چرا، سیلی هم می‌خورد؛ بالاتر از سیلی هم می‌خورد؛ منتها این «سوء» نیست. با معیار الهی که نگاه کنید، «لم یمسسهم سوء»؛ اما با معیارهای مادّیِ بشری که نگاه کنید، همه‌اش «سوء» است. خدای متعال با معیارهای خودش حرف می‌زند؛ با معیار محدود ما مادّی‌دلها و مادّی‌ذهنها که حرف نمی‌زند.

به‌هرحال ان‌شاءاللَّه خدا کمک می‌کند. حرکت شما باید برای قبول و رضای خدا باشد. در مناجات شعبانیه می‌خوانیم: «ما اضنّک تردّنی فی حاجة قد افنیت عمری فی طلبها منک».(۲) آن چیزی که ما عمر خود را برای آن فنا کردیم، چیست؟ آن ان‌شاءاللَّه کسب رضا و مغفرت الهی است؛ اصل کار این است؛ این باید به دست بیاید.۱۳۷۰/۱۲/۰۵

۱ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۳
الَّذينَ قالَ لَهُمُ النّاسُ إِنَّ النّاسَ قَد جَمَعوا لَكُم فَاخشَوهُم فَزادَهُم إيمانًا وَقالوا حَسبُنَا اللَّهُ وَنِعمَ الوَكيلُ
ترجمه:
اینها کسانی بودند که (بعضی از) مردم، به آنان گفتند: «مردم [= لشکر دشمن] برای (حمله به) شما اجتماع کرده‌اند؛ از آنها بترسید!» اما این سخن، بر ایمانشان افزود؛ و گفتند: «خدا ما را کافی است؛ و او بهترین حامی ماست.»
۱ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۴
فَانقَلَبوا بِنِعمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضلٍ لَم يَمسَسهُم سوءٌ وَاتَّبَعوا رِضوانَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ ذو فَضلٍ عَظيمٍ
ترجمه:
به همین جهت، آنها (از این میدان،) با نعمت و فضل پروردگارشان، بازگشتند؛ در حالی که هیچ ناراحتی به آنان نرسید؛ و از رضای خدا، پیروی کردند؛ و خداوند دارای فضل و بخشش بزرگی است.

۲ )

اقبال الاعمال ،سید بن طاووس  ص ۶۸۵ ؛
بحارالانوار ،علامه مجلسی : ج ۹۱ ص ۹۸ ؛ 
مفاتيح الجنان ، شیخ عباس قمی ص ۱۵۸ ؛


… إِلَهِی إِنْ أَخَذْتَنِی بِجُرْمِی أَخَذْتُكَ بِعَفْوِكَ وَ إِنْ أَخَذْتَنِی بِذُنُوبِی أَخَذْتُكَ بِمَغْفِرَتِكَ وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ أَعْلَمْتُ أَهْلَهَا أَنِّی أُحِبُّكَ إِلَهِی إِنْ كَانَ صَغُرَ فِی جَنْبِ طَاعَتِكَ عَمَلِی فَقَدْ كَبُرَ فِی جَنْبِ رَجَائِكَ أَمَلِی إِلَهِی كَيْفَ أَنْقَلِبُ مِنْ عِنْدِكَ بِالْخَيْبَةِ مَحْرُوماً وَ قَدْ كَانَ حُسْنُ ظَنِّی بِجُودِكَ أَنْ تَقْلِبَنِی بِالنَّجَاةِ مَرْحُوماً إِلَهِی وَ قَدْ أَفْنَيْتُ عُمُرِی فِی شِرَّةِ السَّهْوِ عَنْكَ وَ أَبْلَيْتُ شَبَابِی فِی سَكْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْك …
ترجمه:
معبودا، اگر مرا به جرمم گیری (مجازاتم كنی)، تو را به عفو و گذشتت گیرم و اگر مرا به گناهانم‌ گیری، تو را به آمرزشت گیرم و اگر مرا به آتشم وارد سازی، دوزخیان را آگاه می كنم كه منم دوستدار تو! معبودا، اگر در برابر طاعتِ تو كردارم خوار و بی‌مقدار آید، ولی در برابر امید [به بزرگواری‌ات] آرزویم بسی بزرگ است. معبودا، چه سان از درگاهت ناامید و ناكام بازگردم كه به تو بس خوش‌گمانم كه مرا نجات یافته و بخشیده بازگردانی؟معبودا، عمرم را در شادمانی بی‌خبری از تو نابود ساختم و جوانی‌ام را در سرمستیِ دوری از تو فرسودم.

موضوعات: دانلود, در سایه سار کلام ولی  لینک ثابت



 [ 10:36:00 ب.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما