فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) کوهدشت
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31








جستجو






Random photo

امربه....نهی از.....



  ✅ پیام «اسماعیل هنیه» برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران   ...


✅ پیام «اسماعیل هنیه» برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

? «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تشکر کرد.

? به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، اسماعیل هنیه در این خصوص گفت: «ما در جنبش حماس و در کنار ما ملت فلسطین بدین وسیله با شما در شادی این مناسبت فرخنده شریک می‌شویم تا اینگونه سپاس و قدرانی عمیق خود را به خاطر مواضع شرافتمندانه و مستمر [شما] در ایستادگی در کنار فلسطین، آرمان عادلانه آنها، حمایت از مردم این کشور و مقاومت شجاعانه آنها در دفاع از حقوق مشروع‌شان ابراز کنیم».

? رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه گفت که این جنبش به «توسعه این مواضع، ادامه این نقش‌ها در پیروزی فلسطین و حمایت از مردم این کشور و طرح مقاومت آنها در بحبوحه خطرات و چالش‌هایی که آرمان فلسطین با آن مواجه است»، چشم دوخته است.

موضوعات: بیانیه ها, سبک زندگی, بیانات رهبر, سیاست  لینک ثابت



[پنجشنبه 1399-11-23] [ 02:58:00 ب.ظ ]





  ۹دےامرولے   ...

امرولے
۹دے

?تولیدےطلاب
#مدرسه‌علمیه‌فاطمةالزهراءسلام‌الله‌علیهاکوهدشت.

موضوعات: بدون موضوع, بیانیه ها, مناسبت ها, بیانات رهبر, سیاست  لینک ثابت



[سه شنبه 1399-10-09] [ 06:43:00 ب.ظ ]





  پیام تسلیت مدیرمدرسه علمیه خواهران کوهدشت درپی ترور دانشمندی که واکسن ایرانی کروناراتامرحله تست انسانی پیش برد.   ...


⭕️پیام تسلیت مدیرمدرسه علمیه خواهران کوهدشت درپی ترور دانشمندی که واکسن ایرانی کروناراتامرحله تست انسانی پیش برد.

بِسم‌ِ ربِّ الشُّهدَا وَالصِّدِّیقِین

«‏ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ…»
(البته ما از بدکاران انتقام خواهیم گرفت.)

شهادت مظلومانه دانشمندهسته ای “دکتر محسن فخری زاده ” رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع اندوه دیگری بردل ایران اسلامی نهاد.

تروربزدلانه شهیدفخری زاده که واکسن کرونا را تا مرحله تست انسانی پیش برده بود، جنایتی دیگراز استکبار جهانی علیه بشریت است.

? شهادت آن عزیز را‌ به محضرامام خامنه ای (دامت برکاته) ،جامعه علمی کشورو خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌‌گویم و برای آن شهید عزیز علو درجات را ازخداوند علیم مسالت می نمایم.
▪️ویادشهیدان هسته ای علیمحمدی،شهریاری،احمدی روشن ورضایی نژاد راگرامی میداریم.

موضوعات: شهدا, بیانیه ها  لینک ثابت



[یکشنبه 1399-09-09] [ 09:19:00 ق.ظ ]





  بیانیه اهانت آمیز جوبایدن هنگام شهادت سردار قاسم سلیمانی   ...

بیانیه اهانت آمیز جوبایدن هنگام شهادت سردار قاسم سلیمانی

?هیچ آمریکایی‌ای برای مرگ قاسم سلیمانی عزادار نخواهد شد
?او به دلیل جنایات علیه نیروهای آمریکایی و هزاران بی گناه در سراسر منطقه مستحق محاکمه بود
?او از ترور حمایت کرد و هرج و مرج ایجاد کرد
?هیچ یک {از این موضوعات} این مسئله را نفی نمی کند که کشتن او اقدامی به شدت تنش‌زا در یک منطقه خطرناک بود
?بیانیه دولت {ترامپ} می‌گوید هدف از این اقدام جلوگیری از حملاتی آتی ایران است، اما این اقدام یقیناً اثر عکس خواهد داشت. رئیس جمهور ترامپ یک دینامیت را به یک قوطی کبریت انداخت
?او باید برای مردم آمریکا توضیح دهد که راهبرد و برنامه‌اش برای ایمن نگاه داشتن نیروها و پرسنل دیپلماتیک آمریکا در منطقه، شهروندان و منافع ما، در داخل و خارج از کشور و نیز متحدان ما در منطقه و فراتر از این منطقه چیست
?من اطلاعاتی محرمانه‌ای از این موضوع در دست ندارم و بسیاری از آن نامعلوم است اما ایران حتما واکنش نشان خواهد داد. ما ممکن است در آستانه یک درگیری بزرگ در خاورمیانه باشیم.

موضوعات: بدون موضوع, شهدا, بیانیه ها, سیاست  لینک ثابت



[دوشنبه 1399-08-19] [ 08:10:00 ق.ظ ]





  بیانیه محکومیت #مدرسه_علمیه_خواهران_فاطمه_الزهراءسلام_الله_علیهاکوهدشت   ...


⭕️بیانیه محکومیت #مدرسه_علمیه_خواهران_فاطمه_الزهراءسلام_الله_علیهاکوهدشت در پی توهین مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه

?سرکارخانم امرایی #مدیرمدرسه_علمیه_خواهران_کوهدشت دراین بیانیه اظهارداشتند:
✍️اقدام توهین آمیز مجله شارلی ابدو به ساحت آسمانی پیام آور رحمت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و در ادامه حمایت بی پرده رئیس‌جمهور بی خرد فرانسه به واقع قلب موحدان سراسر جهان را اندوهناک نمود. گویا اسلام‌ستیزی تنها راه مقابله با گرایش روز افزون وجدان های آگاه و بیدار به دین مبین اسلام و آموزه های وحیانی پیامبر اکرم (ص) است، آن هم در کشوری به اصطلاح داعیه دار آزادی بیان در دنیاست.
?بی شک این اقدام دولت فرانسه و پرچمداران به اصطلاح آزادی بیان دردنیا وحمایت روسای نادان غربی گریبان خودشان را خواهد گرفت و شعله های بوجود آمده از آتش خشم موحدان پایه های رو به افول تمدن پوشالی غرب را نابود خواهد ساخت.

?#مدرسه_علمیه_فاطمه_الزهراءسلام_الله_علیهاکوهدشت،در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و #هفته_وحدت با محکومیت شدید این اقدام موهن ،از تمامی مسلمین جهان و ایران می خواهد با حفظ هوشیاری و آگاهی و با حفظ وحدت عملی، طراحان این توطئه های ضد اسلامی را ناکام گذارند.

موضوعات: بیانیه ها, اخبار مدرسه  لینک ثابت



[چهارشنبه 1399-08-07] [ 09:00:00 ب.ظ ]





  مستندسازی بیانیه گام دوم انقلاب به آیات قرآن ( pdf )   ...

  _-1.pdf


? #گام_دوم_انقلاب ?

? #تبلیغی

? مبانی قرآنی گام دوم انقلاب

? مستندسازی بیانیه گام دوم انقلاب به آیات قرآن ( pdf )

? مناسب برای تبلیغ #ماه_رمضان

✍️ استاد محسن #قرائتی


https://eitaa.com/fatemehzahra313yar

 

 

موضوعات: بیانیه ها, تدبر در قرآن, بیانات رهبر  لینک ثابت



[یکشنبه 1398-02-15] [ 03:37:00 ب.ظ ]





  مبارزه بابی عدالتی دربیانیه گام دوم انقلاب   ...

 

موضوعات: بیانیه ها, بیانات رهبر  لینک ثابت



[شنبه 1398-02-14] [ 03:51:00 ب.ظ ]





  محبت به امام زمان ارواحنابفداک   ...

11 

موضوعات: در محضر علما, بیانیه ها, حدیث  لینک ثابت



[پنجشنبه 1397-12-23] [ 09:19:00 ب.ظ ]





  بیانیه حاج حسین سازور در پی اهانت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام   ...


روز گذشته در برنامه های تبلیغاتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، مجری حاضر در برنامه متنی را با ادبیاتی سخیف خطاب به حضرت امام رضا علیه السلام قرائت کرد که موجب خشم جامعۀ مذهبی و هیئتی کشور شد.

حاج حسین سازور، مداح اهل بیت علیهم السلام، بیانیه ای را منتشر کرد که متن آن را در ادامه آورده ایم:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مطالب توهین آمیز و جسارت سخیف به مولی و آقا حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام توسط مجری برنامۀ تبلیغاتی در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در شهر ایلام قهرمان و غیور چنان سخیف و هتاکانه بود که زبان از بیان آن جملات موهن لال می شود، لذا توجه عزیزان را به موارد ذیل معطوف می نماید:

١- لازم است تمام کسانی که فیلم و عبارات مجری این برنامه را دیده و شنیده اند از سر تعصب و غیرت دینی مراتب اعتراض و انزجار و برائت خود را به مسئولین محترم نظام از دفتر مقام معظم رهبری گرفته تا مسئولین قوا و خصوصا علمای اَعلام ، اعلام دارند و متذکر شوند که بایستی بدون فوت وقت قوه قضائیه با این شخص هتاک (که بعید است ذره ای اعتقادات مذهبی داشته باشد) برخورد شدید قانونی و شرعی بعمل آورد.

٢- علمای بزرگوار ایلام خصوصا امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهر بایستی شدیدا در این خصوص در نماز جمعه از این شخص اعلام برائت نموده و خواستار مجازات این شخص خاطی شوند.

٣- یکبار دیگر بر همگان ثابت شد که سلمان رشدی مرتد هم زاد و ولد دارد و نطفۀ گندیدۀ او هر از چندگاهی به اعتقادات جهان اسلام بی حرمتی روا می دارد و این می رساند که بایستی ریشۀ هتاکی به اسلام خشکیده شود .اگر دیروز اصلاح طلبانِ بر مسندِ قدرت نشسته با هتاکان به قرآن و اسلام و ائمه معصومین علیهم صلوات الله اجمعین همراهی نمی کردند امروز شاهد این فجایع در کشور اسلامی ایران و ام القری جهان اسلام نبودیم.

٤- بعید نیست که این قضیه جرقۀ آتش فتنه ای باشد که دشمنان برای تخریب انتخابات و تاثیر گذاری بر آن برنامه ریزی کرده اند و می طلبد که عزیزان دستگاه امنیتی پیگیر آن باشند.

٥- اگر این شخص هتاک و خاطی به ستاد انتخاباتی رئیس جمهور محترم وابسته است جا دارد شخص ایشان که خود را بر اساس شرع و قانون مدافع مذهب و اسلام و قرآن و اهل بیت علیه السلام می داند ، شدیدترین برخورد را با این فرد بی غیرت داشته باشد و از اینگونه افراد و اعتقادات آنها برائت بجویند.

٦- ای کاش آنهایی که سالهاست در صدا و سیما برای مردم از قرآن درس می گویند بجای درس((منکرات عزاداری سید الشهداء علیه السلام )) که بسیار توهین آمیز بود و دستگاه اهل بیت را به سخره گرفته بودند ، این روزها درسی از منکرات تبلیغات انتخابات را بازگو کنند تا چنین اشخاص بی حیایی با اعتقادات ملت عزیز بازی نکنند.

٧- خود آقایان اصلاح طلب فارق از جناح بندی های سیاسی اگر خود را شیعۀ امیر المومنین علیه السلام می دانند که می دانند جا دارد از سر غیرت و تعصب دینی با این فرد معلوم الحال برخورد لازم را داشته باشند تا مردم اعتقادات آنها را پای جناح بندی های سیاسی حساب نکنند.

در خاتمه به سهم خودم از ساحت مقدس و نورانی مولا و ولی نعمت ایران ، تمام هستی این مملکت وجود نازنین امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء عاجزانه طلب بخشش دارم ، امید دارم الطاف بی کران آن حضرت همواره بر ملت ایران مستدام باشد.

حاج حسين سازور-٩٦/٠٢/٠٧

وارث

موضوعات: بیانیه ها, اهل بیت علیهم السلام  لینک ثابت



[جمعه 1396-02-08] [ 12:34:00 ب.ظ ]





  بانویی که با صلابتش تاریخ را دگرگون کرد   ...

حضرت زینب (سلام ‌الله‌ علیها) شاگرد مکتب علی و فاطمه(علیهماالسلام) است. شاگردی که بر قله ‌های انسانیت ایستاده است. برخی در مقابل این بزرگی و بزرگواری، تنها لب به تمجید و تحسین باز می ‌کنند و از آن زندگینامه برای خود درسی نمی ‌گیرند. آنها زود از مسئولیت ‌ها شانه خالی کرده و می ‌گویند: ما کجا و دختر علی (علیه السلام) کجا؟!

البته کسی نگفته که باید به صورت تمام و کمال مانند حضرت زینب(سلام ‌الله‌ علیها) شد؛ ولی از آن دریاهای کمال و زیبایی، آیا نمی ‌توان قطره‌ ای هم بود؟ اگر نمی ‌توانیم زینب باشیم؛ آیا زینبی شدن هم محال است؟

زینب، حضرت زینب، دختر علی

 

 

بصیرت و حرکت بر مدار ولایت

در هنگامی که جامعه اسلامی را خواب فرا گرفته بود، خواص و عوام شمشیرهایشان را به روی حضرت حسین (علیه ‌السلام) کشیدند و یا دست روی دست گذاشتند؛ تعداد بسیار اندکی بودند که مسیر درست بندگی را در اطاعت و همراهی ولی خدا دیدند. در بین آنها حضرت زینب (علیهاالسلام) سرآمد بصیرت و ولایتمداری بود. حضرت در طوفان سختی ‌ها، به امام سجاد(علیه السلام) می ‌گوید: «فَوَ اللَّهِ إِنَّ ذَلِكَ لَعَهْدٌ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ إِلَى جَدِّكَ وَ أَبِیكَ‏ وَ عَمِّك‏؛ به خدا قسم این عهدی از رسول خدا به جدّت (حضرت علی) و پدرت و عمه توست.» (بحارالانوار، ج 45، ص 179)

اگر پایه ‌های اعتقادی انسان برمدار خدا و کسب رضایت الهی شکل بگیرد و پیروزی را در همراهی با اهل بیت و دوری از فسق و گناه بداند؛ اهل بصیرت است و در راه حق و حقیقت، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ادامه »

موضوعات: بیانیه ها  لینک ثابت



[پنجشنبه 1396-01-24] [ 08:58:00 ب.ظ ]





1 2

  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما