#مهارت_های_زناشویی
#مهارت_مدیریت_اقتصادی

? نکاتی برای زن خانواده:

اگر زن بتواند درک درستی از شرایط داشته باشد و برخوردی مناسب نماید حتی در شرایطی که همسر تعهدات خود را انجام نمی‌دهد نیز می‌تواند وضعیت را به نفع خود تغییر دهد.
? برای مثال خانمی در قبال وجهی که همسرش به خانواده اش می‌داد مخالفت کرده و با غر زدن و دعوا تلاش کرد تا به حق خود برسد، در چنین شرایطی مرد برای آرام کردن جو خانه با او موافقت می‌کند اما کمک‌های خود را به صورت #مخفیانه به خانواده می‌رساند. اما دیری نگذشت که خانم از طریقی متوجه این مسئله شد و علاوه بر مشکلات قبلی، بی‌اعتمادی نسبت به همسر در خانم شکل گرفت.

? برای پیشگیری از این مشکلات نکات زیر می‌تواند به حل مشکلات شما کمک کند:

? با همسرتان بدون موضع گیری گفت‌وگو کنید ونیازهای خود را با او در میان بگذارید.
? تلاش کنید تا علل کمک‌ مالی شوهر به خانواده اش را دریابید و با احساسات او در این زمینه همدلی کنید.
? به جای بدگویی از خانواده همسر در مقابل شوهرتان بر مشکلات زندگی خود تمرکز کنید و برای رفع مشکلات مالی زندگی خود به کمک شوهرتان آن‌ها را اولویت بندی کنید.
? اگر احساس می‌کنید که کمک مالی شوهر به خانواده اش افراطی است و ریشه در مشکلات شخصیتی در همسرتان یا خانواده او دارد به جای بحث و درگیری از یک روانشناس خانواده کمک بگیرید.
? خصوصیات مثبت همسر را فراموش نکنید؛ در غیر اینصورت، یا غرزدن هایتان، توان دیدن محبت‌ها و تلاش‌های همسر برای راضی کردن خود را از دست می‌دهید. در این شرایط شما در یک سیکل معیوب گرفتار می‌شوید و این منجر به ایجاد #خشم، بدرفتاری یا جهت گیری بیشتر مرد به سمت خود می‌شوید.

زن_خانواده_و_سبک_زندگی

موضوعات: سبک زندگی, خانواده  لینک ثابت



[دوشنبه 1399-10-29] [ 12:23:00 ب.ظ ]