مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، صبح امروز در گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، گفت: زندگی حضرت زهرا (س) الگویی کامل برای تمام انسان‌ها به‌ویژه زنان است.

ادامه مطلب :

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ابراز داشت: دشمنان پس از ناکامی در عرصه‌های مختلف به فکر آن افتادند تا اعتقادات و پایه‌های دینی مردم را سست کنند.

وی از خانواده به‌عنوان اساسی‌ترین نهاد در شکل گیری جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: در همین جهت است که دشمنان بنیاد خانواده را نشانه رفته‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش حجاب و عفاف در حفظ جامعه از پلیدی‌ها گفت: دشمنان اهمیت این موضوع را به خوبی دریافته‌اند و در این راستا برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی در پایان با بیان اینکه دشمنان با گسترش بی بند و باری به دنبال سست کردن پایه‌های اعتقادی در جامعه هستند، اظهار داشت: مسئولین و همچنین خانواده ها باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند تا در آینده با مشکلات جدی روبه رو نشویم.

انتهای پیام/313/23

 منبع: حوزه نیوز

موضوعات: کلام نور  لینک ثابت



[شنبه 1395-12-14] [ 06:56:00 ب.ظ ]