فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) کوهدشت
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31








جستجو






Random photo

خون مسلمانی که معجزه کرد



  مداحی های جدیدشهادت امام علی علیه السلام   ...

مداحی های جدیددرشهادت امام علی علیه السلام:

حاج حسین سیب سرخی

سیدمهدی حسینی

سیدرضانزیمانی

محمدرضاطاهری

جهت دانلود برروی اسم مداحان ??کلیک کنید.

 

 

موضوعات: دانلود, مداحی, رمضان  لینک ثابت



[یکشنبه 1400-02-12] [ 12:16:00 ب.ظ ]





  حالِ دل....   ...

از‌حالِ‌دلم‌ کی‌باخبره؟…

?حمیدعلیمی

برای دانلوداینجا کلیک کنید.

موضوعات: دانلود, مداحی  لینک ثابت



[جمعه 1400-02-10] [ 11:04:00 ب.ظ ]





  چطور از #ماه.رمضان بیشتر بهره ببریم؟!   ...

❀•?•❀—–?•❀—–?•❀—–?•❀

#کلیپ?
? چطور از #ماه.رمضان بیشتر بهره ببریم؟!
#استادپناهیان?

 

موضوعات: بدون موضوع, دانلود, حرف حساب, رمضان  لینک ثابت



[چهارشنبه 1400-01-25] [ 03:02:00 ب.ظ ]





  مقتل‌حضرت‌اباالفضل‌العباس‌ علیه‌السلام   ...

 فوقف العباس متحیرا-مقتل و روضه حضرت اباالفضل العباس(ع) – حجت الاسلام میرزامحمدی ]
دانلود#روضه

☑️فوَقَفَ العَباسُ مُتَحیّرا

?مقتل‌حضرت‌اباالفضل‌العباس‌
علیه‌السلام
? شب‌تاسوعا
☘️ حجةالاسلام استاد میرزامحمدی

☘️?☘️?☘️
•┈••✾••┈•

موضوعات: دانلود, مداحی  لینک ثابت



[پنجشنبه 1399-11-16] [ 11:05:00 ب.ظ ]





  فیلم+ مولودی حسین طاهری در ولادت امام حسن عسکری   ...

موضوعات: دانلود, مولودی  لینک ثابت



[دوشنبه 1399-09-03] [ 09:56:00 ق.ظ ]





  دانلودکتاب ترس ترامپ درکاخ سفید   ...

باب وودوارد که تاکنون درباره هشت رئیس جمهور از نیکسون تا اوباما گزارش هایی تحقیقی و مستند ارائه کرده است، این بار به تشریح جزئیات بی سابقه ای از زندگی پرتنش رئیس جمهور دونالد ترامپ در داخل کاخ سفید و نحوه اداره سیاست های خارجی و داخلی کشور می پردازد.

«ترس» مستندترین روایت از نخستین سال رئیس جمهوری را به تصویر می کشد که هم اینک بر مسند قدرت نشسته است. کانون ماجرا، مباحثات آتشین و نحوه تصمیم گیری در دفتر رئیس جمهور، اتاق عملیات کاخ سفید، ایرفورس وان و محل اقامت وی است.

این کتاب مطالبی تکان دهنده از مشروح مذاکرات بین وکلای ترامپ و رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره روسیه را بیان کرده و برای نخستین بار جزئیات این مذاکرات را فاش می کند.
علاوه بر این نشان می دهد که چگونه مقامات ارشد دولت همگام با یکدیگر، نامه ها را از روی میز رئیس جمهور می دزدند تا اطلاعات حساس به مخاطره نیفتند.

دانلودکتاب https://taaghche.com/book/43065/%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D8%9B-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%AE-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF

موضوعات: بدون موضوع, دانلود, کتاب, پژوهش  لینک ثابت



[سه شنبه 1399-08-27] [ 09:59:00 ق.ظ ]





  آقاکجایی آه ازجدایی(مداحی )   ...

 

کجایی ای عزیز من آقا دلم تنگ برات

…..

سید مهدی میرداماد

موضوعات: مناسبت ها, دانلود, مداحی  لینک ثابت



[چهارشنبه 1397-08-23] [ 02:38:00 ب.ظ ]





  مرا برای چه چیزی آفریده‌ا‌ی؟   ...


مرا برای چه چیزی آفریده‌ا‌ی؟

  • مدت زمان: 00:11:37
  • صوت مرجع: شرح فرازی از دعای حضرت زهرا(سلام الله علیها)

مدت: 12دقیقهدریافت با کیفیت: [پایین(3MB) | متوسط(4MB) | خوب(8MB)]

موضوعات: در محضر علما, دانلود  لینک ثابت



[چهارشنبه 1396-02-13] [ 09:44:00 ب.ظ ]





  تداوم جهاد اسلامی حتی با وجود دشواری حرکت در این مسیر   ...

 

شما و امثال شما به آن‌جا [میدان جنگ] رفتید و همین خدمات را انجام دادید و در دورانی که از جهاد و از اسلام هیچ خبری نبود، به این بنای عظیمی که نامش حماسه‌ی جهاد اسلامی است، کمک کردید؛ کاخی به عظمت تاریخ ساختید و سرچشمه‌یی جاری کردید که ان‌شاءاللَّه برکات آن تا ابدالدهر باقی خواهد ماند؛ یعنی شما هم در اجرای این سرچشمه سهیم بودید و چه‌قدر نیروهای مقدس و مؤمن و این جوانان بسیجی و بقیه‌ی نیروهای رزمنده و مسلح در این جهت کار کردند.

البته این حرفها معنایش این نیست که ما و هرکسی در جمهوری اسلامی، درصدد نباشد که برای کار تبلیغات، امکانات بیشتری را فراهم بکند - این وظیفه‌ی ماست؛ وظیفه‌مان را هم باید انجام بدهیم - اما شما هم منتظر انجام این وظیفه از سوی مسؤولان نمانید؛ شما حرکت را علی باب‌اللَّه و متوکلاً علی‌اللَّه و قاصداً لوجهه الکریم ادامه دهید، تا ان‌شاءاللَّه خدای متعال از شما قبول کند؛ که اگر قبول کرد، از همه‌ی اینها عظمتش بیشتر است. غصه و درد آن‌جاست که تلاشی بکنیم، اما خدا آن را قبول نکند؛ به خاطر این‌که اخلاص ما در آن کم است. مخلصاً، موقناً و متوکلاً علی‌اللَّه راه بیفتید، خدای متعال ان‌شاءاللَّه کمک خواهد کرد؛ هم کمک مادّی، و هم کمک غیرمادّی.
البته گاهی هم خدا کمک مادّی نمی‌کند. این‌طور هم نیست که ما فرض کنیم در همه‌ی حالات خدای متعال موظف است کمک مادّی کند؛ نه، طبیعت عالم هرچه هست، نقشه‌ی الهی کار خودش را می‌کند. زکریای نبی را با اره به دو نیم کردند. من ذیل این آیه‌ی شریفه‌ی «الّذین قال لهم النّاس انّ النّاس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبنا اللَّه و نعم الوکیل. فانقلبوا بنعمة من اللَّه و فضل لم یمسسهم سوء»(۱) سابقاً روایتی دیدم که این «فانقلبوا بنعمة من اللَّه و فضل لم یمسسهم سوء» مربوط به همانهایی است که در راه خدا کشته شدند. کشته شدن در راه خدا، «سوء» نیست. معنای «لم یمسسهم سوء» این نیست که یک سیلی هم به ما نخواهد خورد؛ چرا، سیلی هم می‌خورد؛ بالاتر از سیلی هم می‌خورد؛ منتها این «سوء» نیست. با معیار الهی که نگاه کنید، «لم یمسسهم سوء»؛ اما با معیارهای مادّیِ بشری که نگاه کنید، همه‌اش «سوء» است. خدای متعال با معیارهای خودش حرف می‌زند؛ با معیار محدود ما مادّی‌دلها و مادّی‌ذهنها که حرف نمی‌زند.

به‌هرحال ان‌شاءاللَّه خدا کمک می‌کند. حرکت شما باید برای قبول و رضای خدا باشد. در مناجات شعبانیه می‌خوانیم: «ما اضنّک تردّنی فی حاجة قد افنیت عمری فی طلبها منک».(۲) آن چیزی که ما عمر خود را برای آن فنا کردیم، چیست؟ آن ان‌شاءاللَّه کسب رضا و مغفرت الهی است؛ اصل کار این است؛ این باید به دست بیاید.۱۳۷۰/۱۲/۰۵

۱ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۳
الَّذينَ قالَ لَهُمُ النّاسُ إِنَّ النّاسَ قَد جَمَعوا لَكُم فَاخشَوهُم فَزادَهُم إيمانًا وَقالوا حَسبُنَا اللَّهُ وَنِعمَ الوَكيلُ
ترجمه:
اینها کسانی بودند که (بعضی از) مردم، به آنان گفتند: «مردم [= لشکر دشمن] برای (حمله به) شما اجتماع کرده‌اند؛ از آنها بترسید!» اما این سخن، بر ایمانشان افزود؛ و گفتند: «خدا ما را کافی است؛ و او بهترین حامی ماست.»
۱ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۴
فَانقَلَبوا بِنِعمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضلٍ لَم يَمسَسهُم سوءٌ وَاتَّبَعوا رِضوانَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ ذو فَضلٍ عَظيمٍ
ترجمه:
به همین جهت، آنها (از این میدان،) با نعمت و فضل پروردگارشان، بازگشتند؛ در حالی که هیچ ناراحتی به آنان نرسید؛ و از رضای خدا، پیروی کردند؛ و خداوند دارای فضل و بخشش بزرگی است.

۲ )

اقبال الاعمال ،سید بن طاووس  ص ۶۸۵ ؛
بحارالانوار ،علامه مجلسی : ج ۹۱ ص ۹۸ ؛ 
مفاتيح الجنان ، شیخ عباس قمی ص ۱۵۸ ؛


… إِلَهِی إِنْ أَخَذْتَنِی بِجُرْمِی أَخَذْتُكَ بِعَفْوِكَ وَ إِنْ أَخَذْتَنِی بِذُنُوبِی أَخَذْتُكَ بِمَغْفِرَتِكَ وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ أَعْلَمْتُ أَهْلَهَا أَنِّی أُحِبُّكَ إِلَهِی إِنْ كَانَ صَغُرَ فِی جَنْبِ طَاعَتِكَ عَمَلِی فَقَدْ كَبُرَ فِی جَنْبِ رَجَائِكَ أَمَلِی إِلَهِی كَيْفَ أَنْقَلِبُ مِنْ عِنْدِكَ بِالْخَيْبَةِ مَحْرُوماً وَ قَدْ كَانَ حُسْنُ ظَنِّی بِجُودِكَ أَنْ تَقْلِبَنِی بِالنَّجَاةِ مَرْحُوماً إِلَهِی وَ قَدْ أَفْنَيْتُ عُمُرِی فِی شِرَّةِ السَّهْوِ عَنْكَ وَ أَبْلَيْتُ شَبَابِی فِی سَكْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْك …
ترجمه:
معبودا، اگر مرا به جرمم گیری (مجازاتم كنی)، تو را به عفو و گذشتت گیرم و اگر مرا به گناهانم‌ گیری، تو را به آمرزشت گیرم و اگر مرا به آتشم وارد سازی، دوزخیان را آگاه می كنم كه منم دوستدار تو! معبودا، اگر در برابر طاعتِ تو كردارم خوار و بی‌مقدار آید، ولی در برابر امید [به بزرگواری‌ات] آرزویم بسی بزرگ است. معبودا، چه سان از درگاهت ناامید و ناكام بازگردم كه به تو بس خوش‌گمانم كه مرا نجات یافته و بخشیده بازگردانی؟معبودا، عمرم را در شادمانی بی‌خبری از تو نابود ساختم و جوانی‌ام را در سرمستیِ دوری از تو فرسودم.

موضوعات: دانلود, در سایه سار کلام ولی  لینک ثابت



[سه شنبه 1396-02-12] [ 10:36:00 ب.ظ ]





  مولودی ولادت امام حسین علیه السلام + دانلود   ...

صبح روز سوم شعبان سال چهارم هجری، شهر مدینه میزبان کودک نورسیده‌ای بود که در خانه‌ی فاطمه‌ (سلام الله علیها) و علی علیه السلام چشم به جهان گشود و بعدها به «سیّدالشهداء» ملقّب شد.
 
به همین بهانه؛ فایل‌های صوتی ویژه ولادت امام حسین علیه السلام با مداحی ذاکرین اهل بیت علیه السلام را در اینجا آماده کردیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
موضوعات: دانلود, اهل بیت علیهم السلام, مولودی  لینک ثابت



[یکشنبه 1396-02-10] [ 10:32:00 ب.ظ ]





1 3 4

  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما